Sunday, February 3, 2013

عدم مشاوره / شروع آموزش



سلام دوستان

شرمنده که مدتی فعال نبودم بخاطر مسائل شخصی و عدم وقت کافی

اول از همه شرمنده اینم که جواب مشاوره هاتونو ندادم واقعا وقت نمیکنم چون برای هر مشاوره من روش انرژی میذارم و تعداد درخواست ها برخلاف اوایل زمانی که وبلاگ رو افتتاح کرده بودم اینقدر بالا رفته که در درجه اول آدم هنگ میکنه ! وقت من هم در زمان بیکاری اونقدر کم هست که نتونم به اینهمه برسم و نهایت هفته ای بتونم چندتا رو بگیرم . پس عادلانه نیست در حق اونایی که نتونستم درخواستشونو انجام بدم واسه همین دیگه تا اطلاع ثانوی مشاوره نمیدم بلکه برنامه دیگه ای دارم.

دوم اینکه ... درسته که تو کل دنیا مرسومه که مردم میرن پیش فالگیر و کسی که میتونه مشاوره بده و از این بابت پولی هم میدن و خب از طرفی حلاله چون طرف مقابل وقتش رو داره میذاره و از طرفی هم داره مشاوره میده مث یه روانشناس که بابت مشاوره ش پول میگیره . اما از اونجایی که خودم خیلی وسواس دارم تو این مسائل و هنوز مطمئن نیستم چقدر درست هست . پس نظر شخصی مو میگم واسه شماهایی که مثل من در شک هستین ، اگه قرار بر تقصیر باشه کسی که پول میگیره با عنوان "آینده بینی" با کسی که پولو میده بابتش به یه اندازه مقصرن ، پس اونایی که میرن پول میدن و بعد به فردی که اینکارو میکنه با چشم دیگه ای نگاه میکنن در جریان باشن خودشونم ازش سوا نیستن اگه این کارو بد میدونن !




خبر خوب اینکه ..

من قصد آموزش تک تک کارت هارو دارم تا زمانی که سری کامل 78 تایی تموم شه ، و قصدمم بر همینه که همه حداقل اونایی که طرفدار این وبلاگ هستن خودشون بتونن به وسیله این آموزش مستقل شن و مجبور نشن برن پیش فرد دیگه ای پول بدن و بعد تازه مطمئن نباشن از کارش و باقی قضایا . اگه قراره حتی شک به گناه بودنش باشه پس خودتونو مستقل کنین که این مسائل هم دیگه مطرح نباشه هان ؟ :)

دوم اینکه کسانی که دوست دارن یاد بگیرن و میخوان همراه باشن با مسیری که قصد انجامشو دارم پس در درجه اول سعی کنن یه دست کارت تهیه کنن ، قبلا هم در همین وبلاگ گفتم یا میتونین اگه بلدین خودتون کارت درست کنین ( نقاشی یا پرینت کارت ها به صورت هر 6تا توی یه صفحه مقوای آ-4 و بعد برشش ) یا اینکه از کتاب فروشی یکی از کتاب های فرزانه عطشان که همراهش کارت هست رو خریداری کنین اگه دوست دارین کارتتون پشت و روش تمیز و درست و حسابی باشه . هرچند من بیشتر با این موافقم که خودتون کارت درست کنین چون اینطوری دستتون بازه تا دسته ای از تاروت رو انتخاب کنین که بیشتر بهتون احساس الهام بخشی و ارتباط میده بهرحال هرکس با دسته خاصی ارتباط برقرار میکنه و افراد حرفه ای همیشه یه دسته ی محبوب توی دسته هاشون دارن.

کسانی که خودشون میخوان کارت رو درست کنن بهم پیام بدن تا من تو سایت یه سری رو که از قبل آماده کردم بذارم یا لینک باقی سری های تاروت رو بدم ، راحت ترین دسته تاروت برای شروع یادگیری Hanson Roberts ئه که کارت هاش مثبت تر و الهام بخش تر هستن و مفهومو هم راحت تر میرسونن در نگاه اول

اگه بتونم زود به زود وقت بذارم و بنویسم که بهتر در غیر این صورت هر هفته پنج شنبه یا جمعه شب این وبلاگ با آموزش کلی و تقریبا کامل یک کارت ، مفهومش و قرار گرفتش در حالت های مختلف آپدیت میشه


فعلا @};-

No comments:

Post a Comment