Sunday, February 24, 2013

کیمیاگر ، جادوگر / The Magician


 80689663715180015749.jpg59316704634454234890.jpg 56649617055399452641.jpg 

خب قبلا از این گفتیم که ابله نماد آزادی اراده و استقلال خواهیه . اما آیا هنوز این قدرت رو هم داره که به چیزی که میخواد و اراده میکنه برسه ؟ هنوز نه !

کیمیاگر ، اولین کارت شماره دار و با شماره 1 سری آرکان های بزرگ همونطور که توی تصویر میبینید (عکس سمت چپ دسته تاروت ریدر ویت معروف ترین دست تاروت) زیر آسمون طلایی جایی که سرسبز و پر از انواع گل های زیباست ، مردی با لباس گشاد در روبه روی ما ایستاده ، و جلوش هم یک میز چوبی قرار داره که روی این میز چهار نماد عناصر اصلی زمین ، ستاره 5پر سکه ای با نماد خاک که نماینده پول و مسائل مادیه ، شمشیر با نماد باد که نماینده عقل و نیروی منطقی انسانه ، چوب با نماد آتش که نماینده خلاقیت انسان و جام هم با نماد آب که نماینده احساساته قرار دارند یعنی هر چهار عنصر تشکیل دهنده ی سری آرکان های کوچیک همه باهم روی میز قرار دارند . علامت بی نهایت هم بالای سرش قرار داره ، و مرد نیز دست راستشو برده بالا و توی دستش چوب کوچیک جادوئی ش که اونو رو به آسمون گرفته قرار داره و در واقع داره به این طریق نیروهای آسمانی رو به نیروهای زمینی وصل میکنه و با ارتباط دادن اون ها به هم قدرت خودشو بدست میاره و بنظر داره یه جادو یا طلسمی انجام میده . و این راز عملی کردن به خواسته هاست ...
کارت کیمیاگر یا جادوگر ، مرحله ایه که ابله ما استعداد های خودش رو کشف میکنه و میفهمه که چطور و از چه راهی میتونه تو دنیا به خواسته هاش برسه ، میفهمه که چطور میتونه کاری رو بکنه که از نظر بقیه غیرممکن و معجزه ست ! درواقع توانایی های خاص خودش رو کشف میکنه ! و وقتیه که همه چیز رو تحت کنترل خودش میگیره ، این شاید برای آدمای اطرافش غیر طبیعی بنظر بیاد اما جزو استعداد های طبیعی ایه که توی وجود اون قرار داده شده پس برای اون اصلا عجیب و غیر منتظره نیست رسیدن به اهدافش چون جواب رو بطور غریزی توی وجود خودش پیدا کرده و میدونه که پتانسیل رسیدن به چیزی رو داره و چه چیزی رو نه .

مفهوم کلی کیمیاگر در مشاوره و سوال با تاروت :
معجزه کردن یا معجزه رخ دادن ، خلاقیت و استفاده از استعدادها ، عملی کردن خواسته ها و نقشه ها ، شناسایی روش و بعد انجام کاری که باید انجام بشه ، استفاده از نیروی اراده و تمرکز روی هدف و کنترل روی یک وضعیت
وقتی کیمیاگر توی گستره تاروت ما میاد میخواد بهمون بگه که تسلیم نشیم و از نیروی اراده و پتانسیلمون استفاده کنیم و تصمیمی که لازمه رو بگیریم چه این تصمیم لازمه ش ایجاد یه سری تغییرات باشه چه عملی کردن کاری خاص و چه این بتونه به وسیله خودمون انجام بشه یا بوسیله فرد دیگه ای که اون این پتانسیل رو داره و در اطراف ماست ( میشه ازش کمک گرفت ) و اینم یادتون باشه که این عمل یا تغییر یا هرچیز دیگه ای که لازمه الزاما مثبت نیست ! کیمیاگر قدرت اینو داره که از استعداد هاش استفاده کنه حالا چه استفاده خیر و چه استفاده شر این بستگی به خودش و انتخابش و قصدش داره .

No comments:

Post a Comment