Thursday, April 11, 2013

عشاق / The Lovers

2u0fog320iiepx6hqkp.jpg7qc72icbm8stkopdxsb9.jpg 9xoqxa4j6yatfhxrst7.jpg  iq7iolpz94q4ad5cy5v.jpg

عشاق با شماره عددی 6 ، کارت محبوب خیلیا !
در زیر خورشید تابان در باغ عدن (بهشت) زن و مرد جوون و کاملا برهنه ای رو میبینم که دو طرف تصویر کارت ایستادند که به وسیله ی فرشته ای به نام رافائل – فرشته ای معروف به فرشته ی هوا - تحت حمایت و محافظت قرار گرفتند . در پشت زن درخت میوه ای که یک مار هم به دور اون پیچیده دیده میشه و در پشت مرد نیز درختی از زبانه های آتش . زبانه های آتش پشت سر مرد نشونه ی آتش شهوت و احساسات شدیدش هستند ، این زبانه ها که تعدادشون دوازده تاست به معنی دوازده صورت فلکی در سال و نماد زمان هستند . زن و مرد الهام گرفته در این تصویر کسی نیستند جز آدم و حوا ( زمانی که شیطان در قالب یک مار به اونها در مورد درخت شناخت و معرفت تشخیص خوب و بد گفت و حوا رو وسوسه به خوردن میوه تنها درختی کرد که خدا در بهشت اونا رو از خوردنش منع کرده بود و آدم و حوا بعد خوردن از میوه های اون درخت چشمشون بروی چیزهایی که تا قبل این نمیدیدند مثل برهنه بودنشون باز شد و با شرمساری بسیار دنبال وسیله ای برای پوشش خودشون بودند ) . در این کارت آدم و حوا نماینده هر زوج و یا عشاق جوونیه که هنوز به این مرحله که عشق واقعی رو از هوس تشخیص بدند نرسیدند و تا به الان باور داشتند که احساسات و غرایزشون همون عشقه .
عشاق نماد انتخاب و تصمیم گیری های مهم وپیوند و روابط عاطفیه . زمانی که فرد خاصی تازه وارد زندگی مون میشه و در شروع این رابطه یا پا گرفتن احساساتمون ، نوع احساساتمون ( که عقل بصورت مستقیم در اون دخالتی نداره ) بهش با بقیه فرق داره و بقولی آتشی و شورانگیزه و اون احساس رو با عشق اشتباه میگیریم درحالی که هنوز به مرحله پختگی نرسیده هرچند که میتونه پتانسیل اینو هم داشته باشه که  یه روز تبدیل به عشق بشه اما نه هنوز ، نه توی این مرحله ای که تازه ابله بهش پا گذاشته و با عشاق رو به رو شده ! معمولا این کارت نماد احساسات در تعادل و به میزان مساوی دو طرفه و دوجانبه ست نه یک جانبه  و معمولا دو طرف حتی اگه باهم ارتباط هم نداشته باشند اینو بطور تله پاتی حس میکنند و هردو به این طریق از احساسات هم به هم باخبرند ، ارتباطی که بنظر کامل میاد و هردو طرف از نظر جذبه جنسی و رفع نیازهای جنسی کاملا به هم جذب شدند و ارتباط فیزیکی مغناطیسی خاص و شدیدی اونا رو سمت هم میکشونه . این کارت اگه خبر از آینده بیاره میتونه نشونه این باشه چنین عشق و احساسی قراره در آینده نزدیک به سراغ شما بیاد  ، و نیز میتونه نشونه این باشه که در آینده نزدیک شرایطی پیش میاد که انتخاب مهم و سرنوشت سازی در زندگی در پیش داشته باشین  که الزاما انتخاب عاطفی نیست .

مفهوم کلی عشاق در مشاوره و پرسش با تاروت :انتخاب یا تصمیم مهم ، یافتن ارزش های شخصی ، روابط عاطفی و رمانتیک ، به هم پیوستن و تشکیل ارتباط ، ازدواج از روی علاقه ، آمادگی برای یک رابطه ، جذبه جنسی و فیزیکی ، لذت و اشتیاق های نفسانی

No comments:

Post a Comment